مدیر قوه مجریه و سرپرست ریاست جمهوری اسلامی گفت: تشییع پیکر شهید سلیمانی یا تشییع پیکر امام و شهید آیت لله رییسی را که مقایسه کنید، مشابهت ها فوق العاده است 

به گزارش همشهری آنلاین، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و معاون اول شهید آیت الله رئیسی در مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی سخنرانی کرد.

وی در این مراسم گفت: .قضیه ای که برای آیت الله رییسی و همراهانش پیش آمد چیزی به ذهنم متبلور کرد: رابطه امام با مردم و رابطه مردم با امام؛ ویژگی هایی داشت که این ویژگی ها را تمام و کمال در قضیه تشییع پیکر آیت الله رییسی می‌بینیم. همه آمده بودند از هر قشری و با هر شکل و فرمی، برای امام و شهید سلیمانی هم همینطور.

مخبر ادامه داد: یعنی تشییع پیکر شهید سلیمانی یا تشییع پیکر امام و شهید آیت الله رییسی را که مقایسه کنید، مشابهت ها فوق العاده است.

سرپرست ریاست جمهوری بیان کرد: ویژگی های این افراد هم همینگونه است در شهید سلیمانی همان خداباوری همان اقتدار و صلابت و همان توکل و توسل کاملا در شهید سلیمانی دیده می شود در شهید آیت الله رییسی هم دیده می شد شهید رییسی هیچ وقت دعای کمیلش قطع نمی شد دعای ندبه و سماتش هبچ گاه قطع نشد.

وی افزود: این در حالی است که رییس جمهور شده بود و با همه گرفتاری هایی که داشت به این توسلات ادامه می داد و یکی از رؤسای جمهور پر کار بود.

کد خبر 857042

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    0 0
    روحش شاد شهید بزرگوار..حیففففف شد رفت
  • IQ ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    0 0
    یاران چه غریبانه رفتند از این خانه همه سوخته شمع ما هم سوخته پروانه تا سر به بدن باشد این جامه کفن باشد فریاد اباذر ها ره بسته به این خانه ای وای که یاران خمینی کبیر رفتند چه غریبانه روح امام خمینی رحمةالله‌علیه و شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همه اون انسانهای شریفی که صبح ۱۴ خرداد ۶۸ بودند امروز نیستن شاد